No subject

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Sat May 6 16:35:34 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat moet ik met dit soort enge berichten, en heeft iemand het mail-adres van
de BVD, dan ik ze eens een goed beledigende tekst over het koningshuis
mailen, een soort van kettingbekentenis starten of zo. Weten de liberale
politici misschien of dit het soort enge benauwdheid is waar we naar terug
gaan?? ik hoorde dat er in leiden ook al iemand was gearresteerd in dit
verband, wat voor een spasm is dat, kunnen we die wetsbepaling misschien
schRAPPEN??? Ik verzeker ze dat het averechts gaat werken, en dat ik er een
hele hoop schijt aan ga hebben. uit de telegraaf:
Tweetal aangehouden
voor beledigen van
Koningin op internet
Van een onzer verslaggevers
DEN HAAG - Twee mannen (17 en 42 jaar) uit Maastricht zijn deze week
aangehouden op verdenking van belediging op internet van het koninklijk
huis. De 17-jarige verdachte heeft bekend, de 42-jarige niet. De politie
heeft bij de verdachten een computer in beslag genomen

Remko de Knikker
remko.deknikker at nl.origin-it.com