ziek en besmettelijk (was Re: Gevolgen cybervete Erik en Hein)

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Fri May 5 17:40:37 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,
Zullen we de lijst maar gewoon opheffen?
Dit is niet meer te verdragen: de één cyberstolkt de ander, die
vervolgens op iedere constructieve suggestie (dank Fluks) om in
DEMOSNAAM een EINDE te maken aan dat gedrag het weer niet
KAN nalaten om  zijn gelijk tot 24 cijfers achter de komma te halen.

Emotioneel volwassen mensen slikken een keer en houden zich
vervolgens gewoon even in.

Zie eens hoe sterk dat is.

Eext, bevrijdingsdag 2000
William Oosterwijk