Congres (was: D66 --> D2000?)

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Tue Mar 28 08:42:42 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Peter Bos schreef:

>KIEZERS KIEZEN VOOR HERKENBAAR BELEID EN NIET VOOR EEN NAAM.

Dus maakt het toch niet uit of je de naam verandert? ;-)

>HET IS GROTE AANMOEDE VAN EEN PARIJLEIDER DAT JE OP EEN CONGRES
>MOET PRATEN OVER DE NAAMGEVING EN OVER DE INTERNE >AANGELEGENHEDEN VAN DE
PVDA.
>Ik had graag willen horen wat voor visie D66 heeft op onderwijs,
>internet: Burgers betrekken bij het bestuur enzovoort !!
>Trouwens zijn wij al zo arm geworden dat het congres niet meer te volgen
>was op het internet ???

Zeg, Peter, ben jij eigenlijk wel op het Congres geweest?
Of heb je alleen maar de stukjes in de krant en op het nieuws gezien?
Je laatste zin lezend, vermoed ik dat je er niet was. Internet en
Burger-en-Bestuur zijn uitgebreid aan bod geweest, ook in de speech van Thom
de Graaf. Onderwijs niet, maar dat was ook niet het thema van het Congres.
Daarnaast vind ik de affaire (pardon, tegenwoordig zaak) Peper geen interne
PvdA-kwestie, maar zo langzamerhand wel van landelijk belang. Zeker omdat Kok
eerder gezegd heeft dat hij Peper zonder meer geloofde.

Het niet kunnen volgen van het Congres op internet, zal inderdaad armoede
zijn. Ik ben het met je eens dat dat zou moeten (net als stemmen op de
kandidaten, overigens). Misschien dat het vernieuwde Landelijk Bestuur daar
prioriteit voor vrij kan maken :-)

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.