verkiezingen interne kandidaten partijfuncties

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Mar 27 15:10:40 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van de 700 (best veel, gefeliciteerd !) aanwezigen hebben slechts 192 mensen
hun stemformulier ingevuld. Hoe kan dat...

Ik was (deze keer) te laat voor de presentaties, maar ik heb wel mijn
stemformulier ingevuld. Als ik de presentaties zie dan bepaal ik aan de hand
van die presentatie of ik voor of tegen stem. Komt iemand niet, stem ik
blanco.

Ramon