verkiezingen interne kandidaten partijfuncties

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Mon Mar 27 14:26:54 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>voor administratieve functies niet nodig

Het gaat erom dat bepaalde functionarissen door het congres benoemd/gekozen
moeten worden in hun functie, het is dan een kwestie van fatsoen om je gewoon
voor te stellen aan het congres zowel in een schriftelijke toelichting als de
presentatie op het congres. Dit geldt overigens ook voor oud-bewindslieden en
kamerleden, te vaak heerst onder hen nog het beeld van de partij kent me wel,
zeker in een tijd dat de partijvoorzitter roept dat hij 3000 nieuwe leden wil
lijkt het me goed dat leden de kans krijgen kennis te maken met kandidaten
voor bestuurlijke functies.