Hoekema en het neo-Futurisme

Arjan Stoffels chimera at WANADOO.NL
Mon Mar 27 01:06:58 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beetje beter je huiswerk doen volgende keer Remko.
Kijk eens op http://www.d66.nl/documenten/tk/opinie/kernbom.html waar Jan
Hoekema juist een uitstekende lans breekt voor meer actie, o.a. door Nederland,
voor meer veiligheid of onderstaande uitslag op referendum.nu. Er zijn maar
weinig uitslagen die nog duidelijker zijn. Jan Hoekema kennende, geloof ik nooit
dat hij voorstelt om zomaar in een oorlog te stappen, eerder het tegendeel.
Helaas kan ik niet checken wanneer, waarom of hoe Jan dit heeft gezegd, want je
vermeldt geen bron.

Gewapend VN-ingrijpen moet mogelijk zijn, ook al is het betrokken land hiervan
een tegenstander.
Datum: 11 maart 2000    Categorie: Buitenland
Jan Hoekema, Tweede Kamer, D66
eens: 75% oneens: 18% neutraal: 7%