Kyoto motie MO 70.0029 / cq. mafkees

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Sat Mar 25 19:07:06 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

de hoop dat dit soort uitingen van neurose een beetje beperkt blijven,
waardoor de discussie wat aan flair behoudt (ik herinner nog maar eens aan
de dramatische zelfdoding die de meeste politieke partijen de afgelopen
jaren plegen: CDA van 150000 naar 80000, PvdA van 110000(?) naar 60000 etc).
Overigens was mijn reactie dezelfde bij de herhaaldelijke
spellingscorrecties die door overijverige medelijsters gedaan werden. Het
was zeg maar een lacherige roep om een discussie in hoofdlijnen in het
politieke debat
Overigens, hoeft niet iedere bijdrage een meerwaarde te hebben voor ieder
ander om legitiem te zijn, de legitimiteit van een bijdrage ligt volledig
bij de afzender zelf...