Kosovo

Hawido hawido at BART.NL
Fri Mar 24 17:43:34 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Niemand wil graag oorlog, maar hoe had het daar rond Kosovo anders
gemoeten?
>De Serviërs hun gang laten gaan was ook uitgesloten. Dit verdiende geen
>schoonheidsprijs maar een andere oplossing heb ik nog niet gehoord van de
>tegenstanders.
>Joop Swarte

Waar op een tegenstander weer moet roepen dat "jullie" ook geen oplossing
hadden en het alleen maar erger hebben gemaakt met de bommen.

Waar op u weer zult zeggen " ...  " et cetera

Discusseren is schaken. Soms behoorlijk dodelijk saai.
Zeker als de waarheid onvindbaar is en het toch allemaal voort gaat.

Quana 'si Haito