(Fwd) Wat doet D66 ?? zie: Referendum.NU 24-03-2000: Mens en Maa

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Fri Mar 24 11:00:01 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De stelling van vandaag geeft aanleiding om ook op via deze
lijst aandacht en steun te vragen voor de onderliggende
problemaktiek.

Ik meen dat de opsteller van de stelling zowel uit medisch als sociaal
oogpunt volstrekt gelijk heeft. Ik mag, hoop ik, aannemen dat onze
TK  fractie een uiterste inspanning gaat verrichten om a.s. dinsdag de
motie van de gelegenheidscoalitie VVD/CDA weg te stemmen !!

Ik hoop dat alle lijsters de fractie vragen om het achterste van hun
tong te laten zien: ieder mens heeft recht op medisch noodzakelijke zorg!

William Oosterwijk