Ouderen en werk

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Thu Mar 23 17:18:20 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is het niet zo dat ouderen gewoon te duur zijn, niks geen discriminatie of
zo. In de USA zie ik ouderen wel al het werk doen dat hier alleen maar -16
jarigen doen. Ik heb me altijd verbaasd dat als ik evenveel meerwaarde
beteken voor een baan, iemand die ouder is meer verdient. Heeft me altijd
gestoord.