Artikel JD/D66 in Parool over Mensenrechten

drs E.L. Jacobs emmy.jacobs at WXS.NL
Wed Mar 22 13:00:19 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Boris,
bedankt voor het sturen van dit artikel. Ik wil er even op inhaken met de
aankondiging van de conferentie SWB-Werkgroep Mensenrechten op 8 april a.s.
in CSB Zalencentrum, Kromme Nieuwegracht 39 Utrecht. Peter Ras zal daar
dagvoorzitter zijn. Je kunt je opgeven bij SWB at d66.nl. De toegang is f.
15,-.

Groet Emmy