PNYX: Re: 6 stellingen om over te discussieren

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Mar 15 12:10:14 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 08:26 15-03-2000 Wednesday , Ramon Barends \(PNYX\) wrote:

>Hein,
>
>Omdat ik geen zin en puf meer had om zelf iets politiek inhoudelijks te
>gaan verzinnen voor de PNYX-lijst. De stellingen van referendum.nu zijn
>kennelijk prikkelend genoeg om op in te gaan, dus een voor de PNYX
>geslaagd experiment !
>
>Een cc naar de D66-lijst leek  me ook wel aardig, al hebben ze daar (op
>D66) eigenlijk geen 6 stellingen nodig voor discussie ;)

Beste Ramon,

Sympathie voor je betrokkenheid. Het komt echter wel eens voor op een lijst
dat de energie even weg is. Dat is geen ramp. Je hebt goede tijden en
slechte tijden (gtst).

Op pnyx en op d66 en overal waar mensen discussieren hoeft het niet
*altijd* even boeiend en knetterend te zijn. Overigens vind ik de d66 lijst
behoorlijk levendig de laatste weken, dus die extra stellingen waren echt
niet nodig. Beetje teveel van het goede, als je het mij vraagt.

Op de pnyx-lijst komt af en toe een discussie tot bloei, en af en toe is
het een dooie boel. Soit, allá, zo zij het. Ik vind dat geen ramp.

Maar het is wel zo aardig en netjes ten opzichte van www.referendum.nu om
hún stellingen daar te laten waar ze zijn gemaakt: bij www.referendum.nu.

En pnyx komt echt wel op eigen kracht in beweging. Daar heb ik alle
vertrouwen in.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl