betreft:Re: Lokaal Referendum

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Wed Mar 15 08:52:14 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Form: Reply
Text: (70 lines follow)
Chido Houbraken is afwezig van 15 tot en met 18 maart 2000. Voor dringende
zaken kunt u contact opnemen met het secretariaat van de afdeling FZ, mw. Van
Heumen, op 035-6292676

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl
035-6292040

Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.
This message is personal and should be treated as such.