baanloos : Re: Verhoging lagere inkomens

Mon Mar 13 22:57:34 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:10 09-03-2000, B.Buma wrote:

>Hoe komt deze bagger opeens op de lijst ?

Dat is een beetje mijn schuld. Ik heb indertijd gereageerd op
een bericht van Chido. De schrijver van de bagger vroeg mij
onlangs naar de tekst van het oorspronkelijke bericht. Die heb
ik hem gemaild, niet beseffend wat ik de lijst zou aandoen. ;-)

>Trouwens wie heeft de term baanlozen nu weer bedacht?

Baanloos is de naam van een mailinglist voor mensen zonder
(betaalde) baan. De lijst is opgezet door Piet van de Lende
van de Bijstandsbond uit Amsterdam.

Zie voor een fotootje: http://www.ernst.vuurwerk.nl/odeon/
Op dezelfde pagina kun je ondermeer het D66-duoraadslid Udo
Kock bewonderen.

groetz,
Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl