de bestuurderslijst

Steven Pieters steven at S-PIETERS.DEMON.NL
Fri Mar 10 20:49:26 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste BV-Mail-gebruiker,

Namens het bestuur van de BV sluit ik mij hier graag bij aan. Sommige
BV-leden en fracties zijn zeer actief, maar de tegenreacties komen zelden of
nooit langs (druk op de beantwoorden aan allen knop!). Maak - wat mij
betreft - zo veel mogelijk gebruik van dit medium. Beter 10 ideeën waar niks
mee gedaan wordt, dan 1 gemiste kans. Stel elkaar vragen, laat teksten van
toespraken aan elkaar lezen, zet (concept)persberichten op de BV-mail, laat
ideeën rijpen via dit medium en houd elkaar op de hoogte van belangrijke
politieke ontwikkelingen. Kortom, gebruik dit middel waar het voor bedoeld
is: ter ondersteuning van jullie politieke werk!

Veel inspiratie en succes toegewenst!

Hartelijke groet,

Steven Pieters,
lid van het bestuur van de Bestuurdersvereniging