feestdagen

B.Buma stractic at EURONET.NL
Fri Mar 10 16:34:35 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vandaar ook mijn respect voor de (bestaande) traditie
Van mij hoeft het niet per sé weg (hoewel ik wel voel voor het voorgestelde
cafetaria systeem)
Als je je onze discussies van vorig jaar rond geloof nog kunt herinneren
realiseer ik me juist heel goed wat onze bron is (hoewel ik alle
geïnstutionaliseerde bijwerkingen en misvormingen duidelijk minder
waardeer).
En spugen is sowieso een vieze gewoonte.

vr gr Bo

> [...]
> weer de "christenhond" genoemd, dat is zo'n beetje de gebruikelijke
benaming
> binnen D66 voor mensen die nog niet helemaal vergeten zijn dat onze gehele
> cultuur doortrokken is van het christendom, maar het lijkt me niet
> onverstandig eens dieper na te denken over de betekenis van het
christendom
> voor de westelijke wereld (lees er bv. Anton Zijderveld eens op na die
> zichzelf "cultuurchristen" noemt). Over het algemeen is het niet goed te
> spugen in de bron waar je uit gedronken hebt.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66