Ps Gelderland

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Mar 2 11:00:16 CET 2000

Ramon,

Begint bij de PS de gedeputeeerde met een verhaal en mogen dan pas de fractties reageren? Wat ouderwets zeg. Moeten ze niet beginnen dat te veranderen?

Overigens, ik vind de lage opkomst bij de PS-verkiezingen wel een probleem, en in ieder gteval een signaal, dat de gemiddelde burger zich aan het provinciaal bestuur te weinig gelegen laat ;iggen. De burger vindt -als je het zo bekijkt- niet het Rijk een overbodige bestuurslaag, maar de provincie (één van de PS-leden, de heer BIjl dacht ik-maakte daar een opmerking over). En dat laatste vind ik in ieder geval.

bedankt voor de tekst,

Tjerk