Cyber66 is gestart

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jun 26 16:15:29 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is Cyber66 nu alleen nieuwsbrieven ? Kijk iets als Route66 *is* al goed
bekend en heeft iedereen al die het wil hebben (zo niet: meld het even krijg
je het mailadres waar je je kan opgeven). Route66 en Digitaal trouwens ook
hoef je niet over deze Cyber66 lijst te doen.

Andere nieuwsbrieven zouden m.i. dan best wel kunnen, maar er moet meer
mogelijk zijn met Cyber66. Het zou een afdeling worden met dezelfde rechten
als een fysieke afdeling.

Ramon