Cyber66 is gestart

cyber66 at THEMAIL.COM cyber66 at THEMAIL.COM
Mon Jun 26 00:46:06 CEST 2000

Hallo allen,

Cyber66 (de verspreider van electronische nieuwsbrieven van D66 ) is gestart. Op dit moment zijn er 8 aanmeldingen.
Daarom heb ik vandaag abonnementen genomen Digitaal en Route66. Andere info en mededelingen betreffende D66 hou ik in het oog.
Verder zie ik nieuwsbrieven van 1e en 2e kamer en het euro-parlement tegemoet en hoop ik regionale nieuwsbrieven te ontvangen. Verder hoor ik wel van jullie wat er meer wordt gewenst. Ik hoop zelf nog iets van de JD te horen wat zij aan te bieden hebben.

Voor de goede verloop het volgende:
In het vervolg alleen nog aanmelden op dit emailadres : cyber66 at themail.com
Wijzigingen doorgeven via het nieuwe emailadres met vermelding van naam en het oude emailadres.
Zegt het voort en beweeg mensen in je afdeling dat zij zich aanmelden.
Met een eenvoudige email alle nieuwsbrieven van D66 in je emailbox.

De groeten en een prettige samenwerking gewenst.

Peter Bos