NIEUWE START: CYBER66 ???

Peter Bos peterbos at THEMAIL.COM
Sat Jun 24 14:38:38 CEST 2000

HALLO,

Diegenen, die mee willen doen met mijn ideeen over CYBER66 kunnen mij terug mailen.
Indien dat meer als tien zijn Open ik een apart email-account en verzorgd handmatig een of meerdere keren per dag voor doorsturing van nieuwsbrieven enzovoort .
Te beginnen neem ik abonnementen op DIGITAAL, ROUTE66 EN OP DE CONGRESSTUKKEN. ANDERE NIEUWSBRIEVEN VAN TWEEDE KAMER, EURO PARLEMENT ENZ WACHT IK AF.
Voor zondagavond 0.00 uur horen jullie van mij of er voldoende belangstelling is om te starten.

Wachtende op jullie reactie

PETER BOS

Peter F G Bos

Je bent welkom om mijn homepage te bezoeken op http://www.pfgbos.myweb.nl/