CYBER66.NU / euthanasie op Afdelingen

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Jun 24 12:12:25 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is natuurlijk vroeg of laat de volgende stap in het
decentralisatie/individualiseringsproces, ik geloof niet dat een hierarchie
hoe breed of smal ook, heilzaam is voor werkelijke democratie, waarbij het
individu en niet de meerderheid de basis van het rechtssysteem vormt.
Dus straight out, ja uiteindelijk wel, maar daar komt wel iets/moet wel iets
voor in de plaats.