Ter info dd 28/05/2000 CYBER66.NU

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Thu Jun 22 01:42:43 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

peterbos at themail.com schreef:

<knip>
> Cyberleden hebben de zelfde rechten in D66 (europees, landelijk, provinciaal en gemeentelijk)

<knip>

Dezelfde rechten! Ik voorzie toch moeilijkheden.
Ik hoor dan niet meer bij een (gemeentelijke) afdeling.

Hier in Haarlem zullen ze misschien wel zeggen:
"Waarom Glenn nog een afdelingsblaadje sturen? Hij zit toch niet meer in
de afdeling Haarlem?"
"Dat kost ons alleen maar geld zonder dat hij voor inkomsten voor ons
zorgt"

En de internetsite Haarlem, die ik verzorg, daar mag ik mij dan ook niet
meer mee bemoeien, want ik zit toch bij een andere afdeling (Cyber66)

Problemen zijn er om opgelost te worden, maar ik wou dit toch signaleren.

Glenn Mellonius.