Ter info dd 28/05/2000 CYBER66.NU

Peter Bos peterbos at THEMAIL.COM
Wed Jun 21 23:55:57 CEST 2000

Beste lijsters,

Na een korte vakantie en nagedacht te hebben wil ik discussies openen cq voorstellen om de naam van cyber66.nu waar te maken.

Cyber66 heft een minium ledenbijdrage te voldoen aan D66 van f 33,00 en daarmee is men officieel CYBER lid van d66 en komt in de plaats van het gewone lidmaatschap.Lidmaatschapkaarten enz. worden via dit medium verstuurd.  Cyberleden hebben de zelfde rechten in D66 (europees, landelijk, provinciaal en gemeentelijk)

I.
We nemen collectieve abonnementen op digitaal en andere electronische nieuwsbrieven van d66 (europees, landelijk, (provinciaal?))

II

We zien af van alle toegezonden bladen van D66 en willen ze alleen via dit medium ontvangen. D66 hoeft maar een mail te verzenden en iedereen ontvangt die als je bij cyber66 bent
Dit werkt kostenverlagend .

Dit medium krijg dan een andere functie dan b.v. de d66 discussielijst. Het wordt niet meer voor discussies gebruikt.

Ik ben benieuwd wat voor reacties ik krijg.

groeten

PETER BOS

Peter F G Bos

Je bent welkom om mijn homepage te bezoeken op http://pfgbos.spedia.net/