positieve discriminatie (vervolg)

Bas van Gils bvg at LINUXFAN.COM
Tue Jun 20 19:58:51 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Jun 20, 2000 at 05:49:40PM +0000, Remko de Knikker wrote:
 * PS ben je niet een beetje jong om bij een politieke partij te zitten???

weinig zin hebbende om een flame-war te starten stel ik voor deze zinloze
discussie te stoppen.

De vraag of een (jonge) leeftijd bezwaarlijk is voor lidmaatschap aan een
politieke partij vind ik meer dan onzin. Wat mij zo aansprak in D66 is de
openheid van de partij en de mate waarin iedereen (ongeacht leeftijd, kleur,
geslacht ....) gerespecteerd wordt. Daar is het dan ook een democratische
partij voor!

Gelukkig denkt niet iedereen er over zoals Remko. Ik kan me niet herinneren dat
tijdens het organiseren van het sleutelcongres iemand me erop heeft gewezen dat
ik te jong zou zijn.

        m.vr.gr.

                Bas

--