positieve discriminatie (vervolg)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Tue Jun 20 12:29:34 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

AH, dat is de ployfone democratie dus waard!!! Wat een slappe bak en een
totaal gebrek aan tolerantie en inzicht voor andere karakters en
meningen!!!! En dan dat cynische verongelijkte toontje met de moed der
wanhoop!!! Over dat gemopper is waar, maar om dan meteen als een klein kind
te gaan stampvoeten, nee en het blijkt ook: geen liberaal, te weinig
individualiteit, maar meer 'ik en de psychologie van de massa' als het niet
allemaal hetzelfde is is het niet goed. fxd Lodder, niet zo kleinzerig zeg.
je moed behooort aan jezelf toe, en als ie op is moet je niet anderen de
schuld geven. Ik ben ook een radicaal anders persoon en karakter dan
evenzovele met mij, maar wat een gebrek aan ego om dan in een hoekje te gaan
zitten mokken, dat is toch mooi juist.