gezwam !

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed Jun 14 20:21:43 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou en of, reken maar zo sub als je maar kunt willen zijn!! dat
intellectueel is vervolgens dus een nietszeggend adjectief.
Verschil moet er zijn, daar drijft D66 op. De toekomst is aan degene die
geen eensluidende identiteit meer hebben, panta rhei!! hoppetee, geen rivier
is twee keer hetzelfde... polyfonie lees ik in Bakhtin's verheerlijking van
Dostoevski, het zal wel, en dat is maar goed ook. Eigenlijk slaat het
nergens op. met zo'n EK lijkt het wel alsof er geen problemen meer zijn,
zelfs het nieuws meldt voortdurend dat de hoofdpunten van vandaag weer
opnieuw net als gisteren bestaan uit dat er enkele arrestaties zijn verricht
maar geen noemenswaardige incidenten zijn geweest. Is het leven niet mooi,
Ramon??

Tsjerk:>