Geloof en spiritualiteit

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jun 5 01:04:10 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein en Raimond,

Raimond noemde als bezwaar het gebrek aan organisatie. Hij noemde de DVG. Ik
heb die inderdaad gemist in het programma-aanbod. Kan je wat meer vertellen
hier over ? Ze hadden trouwens niet veel zendtijd... hoe kwam dat ?
Het gebrek aan organisatie: waarom is dat een vereiste ? Zouden de publieke
zenders iets met deze thema's doen ? De Nieuwe Omroep bijvoorbeeld ?

Hein meldde dat hij (met anderen) een spirituele omroep heeft geprobeerd op
te richten. Hij zegt dat er niet voldoende draagvlak voor was. Leuk om te
horen. Kan je wat meer vertellen daarover ?

De stelling die ik wel onderschrijf voor een deel heb ik hier opgeworpen
omdat ik a. benieuwd ben hoe jullie over dit soort onderwerpen denken, en b.
omdat er gevraagd was om discussierijke thema's (door Remko). 2 vliegen in 1
klap ;)

Groetjes,
Ramon

Prive-mail: ramon at jd-net.nu