erasmus-huis (was: e-?)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Jun 3 08:47:41 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bedankt, dat Erasmus-house kende ik niet.
Is dat er niet overal in de wereld of alleen in jakarta, of overal
verschillend, afhankelijk van het lokale initiatief???? Zo niet, dan vind ik
dat we snel overal in de wereld Erasmus-houses moeten stichtten met allerlei
cultuur-imperialistische activiteiten (maar liever niets met Mulisch erin
dat zou ik weer weggegooid geld vinden))
maar alleen al om buitenlanders meer dan techno, hoeren en drugs van
nerderland te laten kennen... hoewl dat op zich niet voor iedereen een
slecht rijtje is.

PS: overigens, is het niet doodzonde dat de oudste kerk van amsterdam midden
tussen de hoeren ligt?? Ik durf mijn bezoek er niet naar toe te sturen!!??
Bovendien wat minder hoeren kan geen kwaad, je zou haast denken dat
amsterdamse bestuurders hoeren normaler vinden dan normale mensen, hoewel
nederlandse schrijvers, marokkanen en amerikanen er ook een bizarre
fascinatie voor lijken te hebben. Van nederlandse schrijvers kan ik me dat
weer voor stellen want dew gemiddelde ziet er zeer impotent uit (overigens:
regent patijn ook, maar die is dikke vrienden met de koningin, dus dat snap
ik (ik heb geen bezwaar dat er geklikt wordt over evt. koninklijk
beledigen))(ik noem maar een mulisch, grunberg, van dis, het kan dan ook
nooit mulisch zijn eigen kind zijn...)