Ferienzeit

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sun Jul 9 21:18:59 CEST 2000

Wieso die Holländer sich nicht freuen über die gute Zusammenarbeit zwischen
Europaische Nachbarn?
Jongens, leg toch niet op alle slakken zout!
Ik begrijp donders goed dat er in Nederland mensen zijn die er na 55 jaar nog
moeite mee hebben dat er
dienaren van de Duitse overheid geuniformeerd op het strand in Scheveningen
herumspazieren, maar wees nu eens blij dat er in ieder geval op dit gebied een
begin gemaakt is met verdere ontwikkeling van Europeese samenwerking.

Bovendien, als ik het journaal goed begrepen heb, gaan Nederlandse agenten in
November en December in uniform rondlopen op de Weihnachtsmarkt in Düsseldorf!
Daar hoor je niemand over, want dat is kennelijk wel een goed integratieproject?

Laat iedere mede Europeaan in zijn/haar waarde of schaf anders de EU of iedere
vorm van samenwerking af als je over dit soort dingen loopt te klagen, danwel ga
niet naar Scheveningen!

Ernst Debets / Zaanstad