Forse inperking openbaarheid EU-documenten, was Re: Rapport militaire inlichtingendienst

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Jul 27 18:06:44 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Toch is het een gevaarlijke zaak, dat op het meest dodelijke, en het meest
fysiek machtige orgaan in de EU nu inzagerecht is opgeheven. Ik hoop dat
D66-ers binnen de EU nu en massa flink aan het lekken raken, en dat de
Nederlandse regering zich eens durft te verzetten ipv dit soort gevaarlijke
tendensen maar te accepteren. Kunnen wij omwille van de democratie eens
dreigen met veto's ofzo?? Ik stoor me er echt kapot aan dat
machthebbers/bureaucraten (opgegroeid in Franco-spanje of niet) de
burger/mij buiten proberen te sluiten van processen die omwille van mij/de
burger, in mijn naam plaats vinden... nb met defensie. Wat gaan ze dan
geheim houden?? echelon, allerlei gespioneer, steun aan Tsjetsjeense
rebellen, dossiers over mij? ze zouden hun kont niet mogen keren zonder het
mij/en alle burgers in de EU vantevoren te vragen...
stoort me echt mateloos...
wat volgt?? van die bureaucraten die zo op processen gefocussed raken dat
het middel doel wordt... meteen opstappen iemand die zoiets durft voor te
stellen als vertegenwoordiger, die heeft toch niet meer door dat ie een
vertegenwoordiger is...//