Logo D66: wel of niet ?

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Wed Jul 26 21:46:02 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jos Horikx <josh at bart.nl> said:

>Dat is nog niet helemaal zeker. Het proces (het mondelinge
>gedeelte ervan tenminste) is nog maar net afgelopen. Op 18
>augustus moeten de partijen hun stukken hebben ingeleverd.

Je bedoelt het DVD-proces in New York? Ik grom maar wat over veldslagen
winnen en oorlogen verliezen. Vele strategen menen dat de oorlog (voor
de "intellectual property" lobby) al verloren is, maar deze heren gaan
gewoon door met veldslagen vechten.

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B