Dit heb ik niet teruggezien, daarom nog eens

Peter Bos peterbos at THEMAIL.COM
Tue Jul 25 01:34:14 CEST 2000

To:  d66 at nic.surfnet.nl,
Subject:  Re: Niet hier, svp!!! KUNNEN WE AFSPREKEN :
Date Sent:  Sat 07/08/2000 9:22 PM

Beste lijsters,

Als we zo door gaan is deze lijst zo ter ziele.
Daarom moeten we voordat er een modorator moet worden aangesteld of dat
we met een afgesloten lijst systeem moeten gaan werken afspreken dat op
deze lijst ALLEEN MAAR POLITIEKE BIJDRAGEN mogen verschijnen met
eventuele reacties daarop.

Idereen die zich persoonlijk  aangevallen voelt cq iets wil afrekenen
met iemand moet dat VIA EMAIL AAN ELKAAR DAT ONDERLING  maar uitvechten,
maar niet meer via deze lijst.

Wat mij betreft mag het archief worden vernietigd, want je moet er niet
aan denken dat de pers hier inzage in krijgt op  welke wijze wij in D66
de discussie melkaar aangaan.

MORGEN IS ER EEN NIEUWE DAG EN IK HOOP EEN NIEUW BEGIN.

(Diegene die zonder zonde is werp de eerste steen)

SLAAP LEKKER

Peter Bos

Peter Bos

Homepage:
http://www.pfgbos.myweb.nl/
Kijk ook eens bij:
http://www.pfgbos.myweb.nl/vvl/

Wil je ook zo`n handige betalende webmail met vele tools:
http://www.themail.com/ref.htm?ref=229842