Logo D66: wel of niet ? - opnieuw

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon Jul 24 21:09:03 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

OK, over de formaliteiten dan:
Geldt dit ook voor een vereniging, ik bedoel dat de leden die de vereniging
vormen/zijn altijd 'gemeenschappelijke' toestemming moeten hebben? Dus als
ik denk: kom laat ik eens bij de moskee naar binnen stappen om te kijken wat
hun wensen en ideeen zijn, doe ik dat op eigen titel, tenzij het
hoofdbestuur mij fiat geeft namens ons allen/mede namens mij te spreken?
Interessant, geen wonder dat zo'n partij-organisatie doodbloedt.