Oprichting comite 'Een filtertje voor Muijs...'

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon Jul 24 08:50:16 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als er gefilterd gaat worden meld ik me af van deze lijst, op dat moment
beperkt de lijst het weerwoord tegen mijn eigen aannames/cq.meningen.

Een beter voorstel/compromis dat bovendien een meer liberaal/democratische
ondergrond heeft is dat niet voor de lijst en masse door enkele autocraten
(in casu Fluks/Barends (Ramon: probeer wat aan je gezagsaanhankelijkheid te
doen) en de ultieme Grote Broer de lijsteigenaar) te filteren, maar een
mailtje rond te sturen waarin ieder individu voor zich zijn instellingen zo
kan aanpassen dat zijn mailprogramma mail van diegene kan filteren waarvan
die enkeling dat verlangt:

bv. hotmail: options... etc.
    outlook: organize... etc.

dan is het toch naar ieders zin?? Hoeven we voor niemand anders ethisch
rechtertje te spelen en heeft toch iedereen zijn deel.