"Het Verdrag van De D66-lijst"

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 24 01:48:00 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voortschrijdend inzicht ;)

Eerlijk gezegd staat me de procedure-De Kleyne nog meer aan. Laten we
inderdaad een soort code opstellen die door de lijstdeelnemers
gerattificeert wordt doordat zij op deze lijst aktief zijn. De code (of
verdrag :) wordt dan 1x per maand herpost, zodat ook de nieuwe deelnemers op
de hoogte zijn en het is een reminder voor de oudere leden. Je kan ook
opteren voor het laten rattificeren van de code voordat je lid mag worden
van deze lijst.

Graag reactie van de lijstbeheerders (Chido/Arjan/Marc).

groet,
Ramon