PNYX: ICT in de samenleving, was: terug naar de betuwelijn

Sun Jul 23 16:57:02 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:59 23-07-2000, Arie Dirkzwager wrote:
>At 00:03 23-7-00 +0200, Erik van den Muijzenberg wrote een zeer
>lezenswaardig artikel op de D66 discussielijst dat bredere aandacht
>verdient. Daarom mijn reactie hierop op de PNYX (zie footer) met de vraag
>de discussie hierover op die algemene lijst te voeren en niet op een of
>andere parij-politieke lijst. Ik citeer Erik hieronder volledig (in het
>algemeen een slechte gewoonte, maar velen hebben hem in hun "KILL-FILE",
>vandaar) en geef mijn reacties:

Als ik had gewild dat de discussie zou worden gevoerd op de
PNYX, en elders, zou ik mijn bijdrage *daar* hebben gepost,
'Spamming Arie'. Is dat duidelijk?

Het is nu mooi geweest. Dat u mij op diverse lijsten er van
beschuldigt psychopaat te zijn en 'het Nederlandse Internet'
- whatever that may be - te verzieken met een virus, moet u
helemaal zelf weten - al had ik van iemand die beweert cum
laude te zijn gepromoveerd dergelijk geraaskal niet verwacht.
Maar misschien kunt u voortaan *zelf* eens iets schrijven dat
de moeite waard is. In plaats van voortdurend te parasiteren
op de bijdragen van anderen.

Ik ga er van uit dat u wel zo beleefd zult zijn de discussie
op de andere lijsten te staken en geinteresseerden door te
verwijzen naar de discussielijst waar u mijn bijdrage gekaapt
heeft.
Dat u mijn auteursrecht schendt zal ik in dat geval dan maar
door de vingers zien.

Met verschuldigde gevoelens,
Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl