Logo D66: wel of niet ?

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Sat Jul 22 13:40:33 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ramon,

Het gaat hier om een onderwerp wat voortdurend in de belangstelling staat,
het lijkt me niet verstandig om op naam te bepalen of iemand een
inhoudelijke bijdrage levert. Wanneer je de bijdrage van Erik goed had
gelezen had je ook bemerkt dat hij heel duidelijk aangeeft waar het op dit
moment om gaat voor wat betreft wetgeving en internet. Dat zijn toon wat
cynisch was dat klopt maar dat zijn we al jaren van hem gewend, zijn
bijdrage was in dit geval gewoon inhoudelijk en in mijn ogen juist. Jouw
verzoek om niet te reageren vond ik vreemd, net als de zin dat je weer
naar de inhoud terug wilt overigens.

Vriendelijke groet,

Marc-Jan