Logo D66: wel of niet ?

Hendrik de Kleyne de_kleyne8 at ZONNET.NL
Fri Jul 21 19:33:58 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ojee. Weer iemand die geen ongelijk kan bekennen.

Naast jezelf? Want tegen Hein legde je het ook al af, malle muis.

> Ik zal de discussie even samenvatten:
>
> uw stelling:

Hij had het over de wetten VAN het internet,. niet over de wetten OP
internet. Kijk maar in het archief. Dat is heel anders.

> mijn weerlegging:

Klopt dus niet, want dat steegje is niet OP internet, ook niet VAN
internet. En als het wel een steegje van internet was, een virtueel
steegje dus, bijvoorbeeld in een ` game' , dan mag iedereen iedere
voorbijganger WEL in elkaar mepperen. Wel eens carmageddon gespeeld?
Begrijp je nu een beetje waarover het gaat?

> geen weerlegging:
>
> U had ongelijk. Begrijpt u?

Nee, JIJ hebt ongelijk. Geef nou maar toe, of kan je dat niet? Op
Internet heersen andere wetten dan in de gewone wereld. Kijk maar naar
napster. Die platenmaatschappijen maken niets tegen de uitwisseling van
mp3's.

> Uw stelling deugt niet.

Nee, jouw vergelijking slaat als een tang op een blauwe krokodil.

> Wat u beweerde is niet waar.

Remko heeft het over de wetten van het internet, de wetten van
vrijheid, de wetten van de oncontroleerbaarheid. Heb je um door?

> Meneer De Knikker, wilt u zich beperken tot argumentatie,
> en wilt u me uw persoonlijke aanvallen besparen s.v.p..
> Vriendelijk dank voor uw medewerking.

Man, doe het eerst zelf. Eerst Hein, nu Remko, schei eens uit met je
zelfingenomen (en tegelijk kortzichtige) ge-etter. Ik zeg met Doggle:
take a fucking flight to the moon, punk.

ps wie heeft de good the bad and the ugly gezien?