Logo D66: wel of niet ?

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Jul 21 11:53:34 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou en, dat het niet mag??
En als jij me in een donkere steeg in elkaar wilt slaan, wie houd je
tegen???? Nou en dat het niet mag??
Een ongewoon krachteloze rethoriek, die je hier gebruikt, slappe taal.
En toch verspreidt napster muziek via haar site, en toch staan er overal
zonder toestemming banners van ieder en alles, soms lijk je echt in een
pipeline te leven, geloof ik.