[Censuur 2de Kamer]

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jul 21 00:44:35 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Maak er een mooi rapport van, en een heel goede vakantie toegewenst. Ik ga
maandagochtend ook. En een normaal Tweede Kamerlid verdient geen filter. Die
moet zich dagelijks op de hoogte kunnen stellen van alle dagelijkse -al dan
niet spannende- ontwikkelingen in de samen-leving. Al dan niet ontbloot van
overbodige stukken.

pretttige vakantie,

Tjerk