Flauw

Hendrik de Kleyne de_kleyne8 at ZONNET.NL
Thu Jul 20 12:54:06 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Origineel Bericht -----
Van: muijz at dds.nl (Erik van den Muijzenberg)
Datum: Woensdag 19 Juli 2000 19:59
Onderwerp: Re: Flauw

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dan heeft u ook gezien dat de meeste lijsters die zich over de
> kwestie hebben uitgesproken *beide* heren de schuld geven.
> (Of dat correct is, is weer een ander verhaal.)

Klopt van geen kanten. Dit is de laatste keer dat ik dit zeg, anders
kom ook ik in de eskalatie terecht. Ik heb het allemaal heel goed
gevolgt, en ik kan mijn hand in het vuur steken dat er maar EEN iemand
is die hier heeft zitten stoken, en dat ben jij.

Jij zei bijvoorbeeld dat Hein anderen een lul noemt en dat hij dat zei
dat ze moesten oprotten. Bleek niet te kloppen. Hij had een naamsgrapje
uitgehaald, Dat is heel erg iets anders.  Mark heeft vervolgens het
zaakje verder opgeklopt door te zeggen dat Hein dat wel gezegd had.
Kortom, een vies zaakje waarbij jij en Mark goed in de fout zaten.

> Het is u kennelijk ontgaan dat mijn opponent, in zijn antwoor-
> den op serieuze vragen van mij, voortdurend steken onder water
> verwerkte in verband met door hem uitgelokte conflicten op
> andere lijsten.

Wat kun jij liegen zeg. Gelukkig heb ik alles heel goed gevolgd. Hein
was gewoon inhoudelijk bezig, toen jij ineens hem van van alles moest
beschuldigen en ons voor hem moest ` waarschuwen'. Dat heft hij toen
met wat grappen en soms een uithaal bestreden. Ik vind dat jij, Erik,
nu ook weg moet. Ik wil niet met jou opgescheept zitten.

> De zaak was niet of dat nu zo erg was; de zaak was dat meneer
> Van Meeteren glashard ontkende dat hij elders had gescholden en
> had gezegd dat iemand moest oprotten.

Je liegt weer: Hein zei alleen dat hij niet iemand ` een lul'  had
genoemd en gezegd had dat mensen moesten oprotten. en dat klopte.

> Van Meeteren is geheel uit vrije wil vertrokken; hij *moest*
> niet weg. Van mij hoefde hij ook niet weg.

Ach kom.

> Wilt u die beschuldiging onderbouwen of terugnemen meneer De
> Kleyne. Ik was, voor zover mij bekend, eerder lid van deze
> lijst dan Van Meeteren, en heb mij geabonneerd omdat ik ben
> geinteresseerd in politieke vraagstukken.

Geloof ik niets van. Je bent hier om mensen te pesten. Zoals je nou
weer praat tegen Jos Horix, pfoe...

> Ik heb uiteengezet waarom ik het nodig vond tegen de persoon
> in kwestie te waarschuwen. Waarschuwen is mijn goed recht.

Goed recht? Het is gewoon slap en minderwaardig. Maar dat vind ik.
verder wil ik er geen woord meer over vuil maken.

> Ze hebben gezien dat Van Meeteren normen wilde aanleggen waar
> hij zichzelf niet aan gebonden acht.

Niet veel van gemerkt. Wel zie ik JOU dat steeds doen. Je projecteerdt
gewoon.

Nu ga ik er niet meer over door.