Moderatie (was: M&M-soap continued (Was: Want je krijgt dan dit...))

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Jul 19 16:10:54 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

HvM:
>Os dat onderzocht? Waarom stelt u dat zo zelfverzekerd? Bij mij zijn weinig
>klachten binnengekomen. En toen ik ooit een klacht poneerde op deze lijst
>omtrent de stijl van discusieren van mijn geliefde opponent heb ik geen, ik
>herhaal geen, reactie gekregen. Ik men te mogen concluderen dat het
>allemaal reuze meevalt, en dat een paar burgertrutjes er last van hebben.
>Het zij zo.

Wat ? GEEN REACTIES ? Lees je zo selectief, Hein ?

>ja, dat heet interactie. leuk, hè.

Deze interactie is niet leuk meer.

>Oh ja? Ik juist niet. ik had gedacht: hè, eindelijk een plekske op het net
>waar mensen elkaar eens lekker masseren. heerlijk, hier moet ik blijven,
>hier kan ik mijn lol op. Er zijn nogal wat lijsters verslaafd aan de soap,
>laat hen niet in de steek, Beun.

Oftewel: Erik, stalk Hein vooral vrolijk verder....

>Zit daar dan een causale relatie tussen? Ik zie overigens alleen maar
>meeltjes langsfietsen die gaan over cgi-scripts, stemmachines en duistere
>privé-paginaatjes. Inhoudelijk?

Kan je nagaan wat voor nog inhoudslozere mail we daarvoor hadden.

>Kom op, Beun. je krijgt een borrel van me.

Als je wat wilt doen daaraan is het stoppen met die vete te laten zien op
deze lijst, liefst op alle lijsten. Hooguit op de M&M-lijst kan het wel.

>, het wordt tijd dat ú, als lijst, eens uw verantwoordelijkheid neemt. En
>dat is iets anders dan jengelen.

Kom eens met een *concrete* suggestie. Wat moeten wij met jullie tweeen
aanvangen dan.

stelling-Beun:

Ook ik ben D66 en ik onderschrijf de stelling-Beun. Jullie hebben de
vrijheid om hier te posten maar beschaam die vrijheid dan ook niet. Anders
heb je binnenkort een moderator, waar ook in niet blij mee ben.

>waarom heet de lijst dan in godesnaam "café"? Noem hem dan: serieus
>politiek discussieplatform, oid, maar suggereer niet enerzijds dat er een
>zekere losheid heerst, en straf die anderzijds af. Typisch D66, als ik me
>mag permitteren zulks te uiten.

Wel eens gehoord van de term: politiek cafe ?

Dat moet dit ook zijn: een *gezellig inhoudelijk* bezoek.

Ramon