M&M-soap continued (Was: Want je krijgt dan dit...)

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Jul 19 15:37:48 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:23 19-07-2000 Wednesday, Ramon Barends (D66) wrote:

>Fluks gaf cijfers over de hoeveelheid mail die jullie samen over jullie
>creereren. Afgezien van de cijfers is het ook nog sfeerverziekend.

Is dat laaste valide aangetoond? Welke meetbare criteria zijn gehanteerd?
Hoe was de proefopstelling? Was er een controlegroep? Wat was de
nulhypothese? Hoe staat e.e.a. ten aanzien van ándere interacties,
bijvoorbeeld over cgi-scripts, logo's en stemmingen? (Allemaal redelijk
intern, ons-kent-ons, zogezegd?).

Of gaan we Kosovootje spelen? Wat wíj mogen, dat mag een ander natuurlijk
niet. En wee je gebeente er iets van te zeggen...D66: love it or leave it?

Het zijn maar een paar vraagjes aan mijn geliefde Partei-genossen.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl