REFERENDUM66 VAN START

Arjan Stoffels chimera at WANADOO.NL
Wed Jul 19 01:38:26 CEST 2000

Beste Ramon,

Natuurlijk mag je het logo van D66 niet voeren op eigen initiatief. Net zomin
als je dat van Philips, Akzo, jouw gemeente etc. mag voeren of het zonder
toestemming deelnemen aan verkiezingen onder de naam D66.

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels
chimera at wanadoo.nl

  ----- Oorspronkelijk bericht -----
  Van: Ramon Barends (D66)
  Aan: D66 at NIC.SURFNET.NL
  Verzonden: woensdag 19 juli 2000 03:32
  Onderwerp: Re: [D66] REFERENDUM66 VAN START

  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  En nog iets anders: de ene poll over sponsoring is wel bij te komen. de
  andere met de politieke barometer niet. Het is allemaal net niet helder. En
  mag je het logo van D66 wel voeren op een eigen initiatief ? Daar kreeg ik
  altijd commentaar op (iets voor een thread, doe ik zo).

  groet,
  Ramon

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66