kenniswijk komt in Eindhoven en Helmond

Sat Jul 15 15:31:14 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:10 14-07-2000, Marc-Jan Ahne wrote:

>slechts 1 aansluitpunt voor TV kabel en telefoon terwijl je dat in de toekomst
>wellicht in iedere ruimte zou willen hebben.

Dat wordt allemaal draadloos meneer Ahne.

In dit verband is het misschien wel aardig te vertellen dat
ik begin dit jaar een techneut uit de KPN-top sprak die
lachend vertelde dat hij indertijd door zijn hele huis gaten
had geboord voor zijn computernetwerk. Terwijl het inmiddels
draadloos kan. (http://www.ernst.vuurwerk.nl/ansoc/)

Huiscentrales voor telefoon kunnen al draadloos. TV kan ook
al draadloos en wordt dit zondermeer als de Digitenne wordt
ingevoerd.
Apple verkoopt sinds enige tijd een draadloos netwerk voor
consumentencomputers (Airport; het is eigenlijk van Lucent).

Met de rest van uw bijdrage ben ik het helemaal eens. Het is
inderdaad allemaal zeer treurig en er zit geen visie achter.
W.F. Hermans schreef lang geleden al dat je in Nederland al-
leen iets voor elkaar kunt krijgen door te roepen dat we niet
achter mogen blijven.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl