Vakantie en de D66-lijst

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Fri Jul 14 11:25:20 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde lijsters,

>Your  message has been successfully distributed to the D66 list (136
recipients).

136 lijsters nog maar, dat gaat hard achteruit.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat voor een redelijk deel te
'danken' is aan de vakantietijd. Daarom even een tip:

Wil je voor een tijdje geen mail van de discussielijst ontvangen, stuur dan
een mail naar:
LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
met het commando:
SET D66 NOMAIL
En verder niets. Dat is alles.
Als je weer mail wil ontvangen, dan stuur je naar hetzelfde adres het commando:
SET D66 MAIL

Deze methode scheelt je de hele aanmeldingsprocedure met bevestiging en zo.
Eén mailtje en je draait weer mee.

Dit bericht is puur informatief en uitdrukkelijk *niet* bedoeld om weer een
hele, naar binnen gekeerde, discussie op te starten over het functioneren van
de lijst. Dus graag voor kennisgeving aannemen en verder inhoudelijk niet op
reageren. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
Lijstbeheerder

Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.