Geen reactie meer in M&M oorlog

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Jul 12 17:14:15 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Het heeft weinig zin nogmaals te reageren op de beschuldigingen die ik
wederom over me heen heb gekregen. Ik denk dat we de zaak maar eens
voor moeten leggen aan een onafhankelijke derde. Deze lijst moet
verschoond blijven van het getier en gebrul van twee oververhitte
toreadores.

Op het gevaar af dat het wordt uitgelegd als wegmiezeren: ik reageer
niet meer op het mailtje van Erik vd Muijzenberg. Voor degenen die
daarmee een deel van hun amusement verliezen: er zijn nog voldoende
soaps op de commerciële en publieke zenders te genieten deze zomer.
Ook raad ik u aan de film Mission Impossible : 2 (MI:2) te zien,
waarin een man een onmogelijke missie krijgt. En toch, uiteraard, tot
uitvoering brengt, met alle geweld en spanning vandien. Mijn eigen
MI:3 om tot een vergelijk met mijn stier en/of stierenvechter te
geraken heb ik opgegeven. Met alle spanning en sensatie vandien.

Het spijt me dat namen zijn genoemd. Ik vind het naar dat derden die
zich niet verweren kunnen met voor -en achternaam bij zo'n akkevietje
gesleept worden.

Groetjes,

Hein van Meeteren
Amsterdam, the Netherlands