schijnheilige homo's

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Jul 11 22:53:33 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 20:50 11-07-2000 Tuesday, Remko de Knikker wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Remko: Als anarchist ben ik nooit zo geinteresseerd geweest in hoge omes,
>vergeef me, nog steeds niet.

Oh. Ik dacht je je aardig aan het opwunden was over Ome Haider en Ome Paus
en zo. Vergeef me.

>Remko: beste Hein, ik weet niet of je aan het vissen bent naar een
>uitnodiging van me,

Nou nee, ik beperk me maar tot deze lijst. Die is opwindend genoeg.

>  maar ik zou het niet weten als 'objectief gezonde'
>hetero. Maar ik raad je aan de Hoop nooit op te geven.

Oh. Als subjectief ongezonde hetero zou ik het ook niet weten, maar mijn
vraag was veeleerder: wordt homo's ook bij onze door Maarten Luther
geïnspireerde medemens het leven zuur gemaakt, of valt dat wel mee.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl