Vraagje over M&M-oorlog

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Jul 11 19:01:03 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:51 11-07-2000 Tuesday, Max Kok wrote:

>Nee, het ging mij echt serieus om het experiment.

Je hebt nu toch wel zo langzamerhand door dat elke `experiment' of `vragen
om bewijs'  het effect heeft van een sigarettenpeukje op het eens zo schone
eiland Samos?

Ik meen dat we de lezer van deze én de Groenlinks lijst weer hun gematigde
rustige onopgewonden bijdragen moeten gunnen. Er zijn mensen die echt heel
zenuwachtig worden van teveel verbale pingpong. we leven tensotte in een
valk land, in een polderland.

Ik stem voor het laten terugkeren van de rust, en het beëindigen van de M&M
(Max en Maislul?) - oorlog. onder de voorwaarde dat ik ook met rust gelaten
word. Deal?

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl