Ongelooflijk

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sat Jul 8 02:47:30 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 01:04 08-07-2000 Saturday, John Stuurman wrote:

>NEE, ik wil alleen dat er op respectvolle wijze gediscussieerd wordt!
>Iedereen moet daar kennis van kunnen nemen.

Wat IS dat dan, dat beroemde `respectvolle' discussieren? Het bekende
poldermodel-niets-wezenlijks- zeggen en elkaar over de bol aaien? Het
bekende weglopen voor controverse? Het ontkennen van werkelijke
tegenstellingen? Het angstig wegkruipen voor confrontatie? Wat zijn we toch
een laf volkje.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl